2013年11月25日星期一

Is he a victim or a liar?


One customer bought the DJI Phanmon 2 Vision from hobbywow on 12.Nov, and we shippment after received the payment assp via DHL,But after a few days when the parcel signed,he ask for chargeback for the Unauthorized Payment.
You see,the DJI Phanmon 2 Vision is really hot-selling and many RC hobbyist like it,the price of the product really very reasonable.We are so sorry for that.This is the first time I deal with the issue, I wish I can help the buyer to solve the problem asap.
The United states bank protect the rights and interests on the credit card user.The bank can help the customer to chargeback the money if not unauthorized .
If he is a victim,maybe his credit card embezzled by others,we want to help him to find out the real person and cut down the loss.We have the the IP address use the credit card pay on our HobbyWOW ,and maybe he can ask the policeman to help him,or he can ask the DHL worker to find out the receiver who sign on the parcel.
I try to send email to him,but it returned,why the email box is not valid?we send the proof on Paypal about the detail information about the payment and the shippment and also the signature of the parcel.
The case now reviewed by Paypal,do you think he is a victim or a liar?can we get our money or parcel back?did there anyone can help me?

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